Klacht: Verkeerde voorlichting en daardoor kosten

op 22 september 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 26 juli heb ik mijn telefoon overgedragen aan Dynalogic. Ik zou een mailbevestiging krijgen. Die heb ik niet gekregen, dus heb ik zelf een formulier bijgevoegd met de gegevens en verzocht om alsnog de mail toe te zenden met de ordernummers ed. In het telefoongesprek bij aanmelding was aangegeven dat de telefoon onder de garantie viel, alleen niet als er sprake zou zijn van waterschade en dergelijke. Dat was niet het geval. Na 2 weken niets vernomen. Telefonisch kon men mij niet helpen. Via de Facebook werd er geen inhoudelijk antwoord gegeven op mijn vragen. Wel werd aangegeven dat ik ineens onderzoekskosten moest betalen en dat ik de mail voor die betaling zou ontvangen. Die heb ik gekregen en ik moest sowieso betalen. Ik ben het hier niet mee eens, dit was niet afgesproken en anders had ik mijn telefoon zeker niet opgestuurd. Via de mail kreeg ik opnieuw geen inhoudelijke informatie. Na contact opgenomen te hebben met Vodafone gaven zij aan dat het niet hun probleem was, maar dat ik maar contact op moest nemen met Dynafix. Tja, dat was nu net het probleem. Vervolgens krijg ik aanmaningen dat ik nu moest kiezen welk bedrag ik moest betalen. Wederom contact opgenomen met Dynafix, maar opnieuw kreeg ik geen inhoudelijke reactie. Ik moest toen verplicht kiezen en heb voor het laagste bedrag gekozen. Nog steeds wachtend op een inhoudelijke reactie, kreeg ik aanmaningen dat als ik geen datum zou afspreken, ik 25 euro moest betalen per dag dat ik de telefoon (die overigens nog slechter was dan mijn eigen telefoon!!!) in mijn bezit had. Nog steeds geen inhoudelijke reactie (het blijft bij standaardmailtjes zonder in te gaan op de vraag) van Dynafix. Dus weer gedwongen om een stap te zetten in dit proces zonder dat het opgelost wordt. Op 22 september werd mijn eigen telefoon bezorgd. Graag wilde ik zien of mijn telefoon niet beschadigd was voordat ik zou tekenen. Dit was niet mogelijk. De medewerker zei: ” Dan neem ik hem wel weer mee en dan zoek je het maar uit”. Hij vond het verzoek belachelijk en toen hij contact op ging nemen met een collega, lachte hij om mijn verzoek waar ik bij stond. Ik vind jullie klantenbehandeling ronduit schandalig! Dat het niet mogelijk is om fatsoenlijk inhoudelijk contact te hebben met een medewerker op dit op te lossen, is erg onprofessioneel. Door onjuiste voorlichting zit ik nu met kosten.

- Excuses voor de gang van zaken
- INHOUDELIJK gesprek met een medewerker
- Geen betaling van € 36,30

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 weken geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:24 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door CarenA