Klacht: verkeerde voorlichting

op 31 augustus 2018 over Renault in de categorie Automerken

Renault Twingo lease.Wij wilde een trekhaak op de auto en een fietsen drager voor 2 Elektrische fietsen. Volgens de verkoper geen probleem,echter de fietsen drager is te klein voor de fietsen en ook de kogel druk is te weinig vlgs het instructie boekje mag het ook niet verboden zelfs.Nu wilde wij de Twingo omruilen tegen een Clio met een lease meerprijs. Want als je weet dat het niet kan ga deze auto toch niet aanschaffen.Echter wij moesten het lease contract afkopen 3600 € daar gingen wij niet mee akkoord.Toen werd het 2000€ dat deden wij ook niet toen was het de garage de helft en wij.Wij vinden dit foute voorlichting dus Renault neem je verantwoordelijkheid.Nu kwam de garage weer met een voorstel een nieuwe Clio en 1500€ afkoop Twingo

Als Renault auto Kievit zijn fout er kent en zijn verantwoordelijkheid neemt.
En ons een nieuwe Clio levert met gesloten beurzen en zonder verdere kosten voor ons want het is niet onze fout.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diemen.vliegh@kpnplanet.nl