Klacht: verkeerde verf

op 07 september 2015 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik heb zaterdag verf gekocht voor plafond (hout) en muren
Ik heb ook nog een verfrolletje gekocht voor watergedragen verf, die ik dacht gekocht te hebben.
Ik zette de grondlaag op het plafond, en vond het wel vreemd dat de verf niet op elke plaats dezelfde dekking had; maar het was immers een witte grondlaag op donker hout. Toen ik bijna klaar was, was de verf al iets te droog geworden ; en ik voeg een piepklein beetje water toe, wat tot mijn verbazing niet mengde met de verf. Vreemd, vond ik dus ik keek wat vermeld staat als reinigingsmiddel voor de borstels; en stelde, tot mijn verbazing vast dat ik de verkeerde verf gekregen had. Vandaag ging ik terug naar Gamma, waar ik dezelfde verkoper zie, en hem de uitleg deed. Hij herinnerde zich wel dat iemand watergedragen grondverf voor hout vroeg; dus dat moest ik geweest zijn. Eerst zegde de man OK kom terug met de verf en het ticket; maar daarna kreeg ik te horen dat ik dan maar moet verder doen met de verf. Ik wou ook geen zijdeglans; maar vermits ik hulp kreeg bij het zoeken, en ik vond dat de man ook goed hulp bood, heb ik de verf niet gecontroleerd bij het toevoegen aan mijn karretje. Ik vind verf eigenlijk best duur; dus heb ik liever hulp.
Het is duidelijk dat de man zich vergiste; ook al is missen menselijk; maar doet gamma dan niets ter compensatie? En kan een verontschuldiging bij? Ik had duidelijk een andere reactie verwacht
met vriendelijke groet

Ik wil weten welke de houding van Gamma is in mijn geval; en wat kan gecompenseerd worden.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Temmerman