Klacht: Verkeerde telefoon

op 02 mei 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 5 april heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie. op 25 april heb ik een verkeerd toestel van een andere klant terug gekregen. Dit toestel mocht ik zelf naar een post nl loket brengen om terug te laten sturen. Nu bijna een maand na opsturen van mijn telefoon heb ik hem nog steeds niet terug. Volgens Redcoon is deze kwijtgeraakt bij het reparatiecentrum. Hierover kunnen ze geen duidelijkheid geven en er word gezegd dat ze druk aan het zoeken zijn.

Mijn eigen telefoon terug zodat ik weer bereikbaar ben.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

Bericht van Redcoon

1 jaar geleden - Beste Jp Westers, Vervelend om te horen dat het allemaal niet lekker loopt met de repartie. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat er een toestel van een andere klant naar je opgestuurd wordt, die klant zal momenteel dan ook zitten te wachten op zijn toestel. Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken om jouw toestel zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. Helaas kan ik uit jouw informatie geen reparatienummer vinden. Ik wil je vragen deze te sturen naar reviews@redcoon.nl. Met vriendelijke groet, Jesse Namens het redcoon Webcare-Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 11 mei 2016 om 11:12 geantwoord

Heeft op 11 mei 2016 om 11:32 geantwoord

Oplossing is redelijk. Zou graag het zelfde model krijgen. Maar deze is niet meer beschikbaar op de site van Redcoon. Ik ga akkoord met de oplossing alleen had dit niet meer dan een maand hoeven duren.

Alle klachten die gemeld zijn door Jp Westers