Klacht: Verkeerde spinner

op 29 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Kleur van de spinner die besteld was zou zwart zijn. Diegene die ik ontvang is wit. Graag zonder meer kosten de juiste willen ontvangen

Indien zonder extra kosten ( heb namelijk al douane kosten betaald voor de foutieve) de juiste kleur kan ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

3 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ferryvisser

3 maanden geleden - 27313567

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 juli 2017 om 12:11 geantwoord

Beste klant,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.

Wat jammer dat het product niet is wat u ervan verwacht had. De kleuren worden echter willekeurig verzonden. Om u te compenseren verstrekken wij u een Bonustegoed ter waarde van €2.

BonusTegoed zal binnen 2 dagen beschikbaar zijn onder Mijn Tegoed & Bonustegoed.
1. Dit Bonustegoed is te vinden in Mijn Account: Mijn Tegoed & Bonustegoed
2. De vervaldatum is 3 maanden vanaf vandaag.
3. De totaalprijs voor alle producten moet 2x HOGER zijn dan de bonus waarde.
4. De betalingsvaluta moet identiek zijn aan de Bonustegoedvaluta.
5. Het verschijnt automatisch tijdens het betalingsproces als wordt voldaan aan de eis.
6. Bonustegoed kan niet worden opgenomen of vervangen door een terugbetaling in contanten.

Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Heeft op 09 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Ik wil mijn bestelde kleur gewoon ontvangen, zonder dat ik daar extra kosten zoals douane kosten moet maken

Alle klachten die gemeld zijn door Ferryvisser