Klacht: Verkeerde retourdatum

op 20 juli 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geboekt voor 24/7 amsterdam – lodz, 29/7 lodz amsterdam. Na het afrekenen de tickets geprint en binnen 5 minuten een mail eruit gedaan met screenshot van mijn boeking en de retourdatum op het ticket 29/8! Ticket kan niet ingeboekt worden naar 29/7, na telefonisch contact met een super slecht verstaanbaar customer service center de wanhoop nabij.

Gewenste Oplossing:

Als het ticket naar de juiste datum kan worden gezet zoals zij beweren op de site zou dit mogelijk moeten zijn binnen 3 dagen ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michellefreeke1980