Klacht: verkeerde remblokken

op 15 september 2018 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

HALLO IK HEB ONLANGS WAT REMBLOKKEN VOORACHTER BESTELT BIJ U. MAAR U HEBT DE VERKEERDE MEE GEGEVEN VOOR MIJN ALFA ROMEO 159 SW BJ. 2006 MET DE KENTEKEN 56-TF-HF.GRAAG ZOU IK HET WILLEN RETOUNEREN. HET MOET ZIJN REMBLOKKEN VOOR 15.6HAAKSENSOR. STUUR MIJ HET MRA NUMMER PER MAIL. GRAAG HOOR IK HET VAN U.

BEN PAS TEVREDEN ALS IK DE JUISTE ARTIKEL HEBT GRAAG MET SPOED A.U.B. (APK KEURING)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Reactie van de melder van de klacht HENK PIRIS

3 maanden geleden - 1. 402b0225 remblokkenset,schijfrem 2. 402b0216 remblokkenset. Schijfrem Dat zijn de verkeerde artikels

Reactie van de melder van de klacht HENK PIRIS

3 maanden geleden - Graag wil ik de verkeerde remblokkenset ruilen voor de juiste remblokken aangezien de bestelling voor mijn vakantie hebt gedaan en pas na mijn terug keer hebt gekeken is de 2 weken retour voor bij maar het zit nog helemaal in de verpakking. Graag hoor ik het van U.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HENK PIRIS