Klacht: Verkeerde product opgestuurd

op 28 mei 2020 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Mijn vriendin had als cadeau voor mij een parfum besteld ‘Armani Si’ maar zij heeft dus een hele andere product gekregen. En het formulier was zo niet duidelijk te lezen maar je kon wel heel vaag zien dat er ‘Armani Si’ opstond. Na te hebben zien dat het niet product niet overeen kwam met de formulier heeft ze de klantenservice van douglas gebeld en er is toen gezegd dat ik naar de winkel moest gaan en dat heb ik dus ook gedaan. De medewerker van douglas vond het ook super absurd dus heeft zij ook is gebeld en totslot moest ik zelf de pakket terug retouren. Waarom was het niet mogelijk om van de winkeldouglas de product te kunnen krijgen als er toch tegen mij word gezegd dat ik naar de douglas ergens in de buurt moet gaan. Ik vind dit echt wel belachelijk voor een bedrijf als douglas dat dit kan gebeuren.

Dat de klantenservice geen moeite heeft gedaan om een oplossing te zoeken voor de situatie, ik zou willen dat de douglas zich verontschuldigd. Ik heb ook mijn rechten en douglas zijn plichten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ervagur