Klacht: verkeerde product mee gegeven

op 12 januari 2014 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Gister kwam ik bij de da om de product ‘magisch Gladmakende Basis van L’Oréal paris te kopen. Ik had hem bij de tester even uit geprobeerd. Er lagen meerdere producten van L’Oréal paris. Ik had toen aan de mevrouw gezegd dat ik de product van de tester graag wilde. De vrouw gaf me er een mee. Ik had dus toen verwacht dat het de ‘magisch Gladmakende Basis’ was omdat ik daarom om vroeg. Ik heb hem nu net geopend en kom ik er achter dat de ‘basis bb’ van L’Oréal paris in zit, dus dat ze me de verkeerde heeft mee gegeven. Ik heb hem nu al geopend dus ruilen mag niet meer Ik bent ontzettend teleurgesteld.

Ik wil het product van L'Oréal paris 'Magische Gladmakend Basis' en dan wil ik deze die ik nu heb geopend terug geven want daar heb ik niks aan. Ik heb hem niet uit geprobeerd omdat ik vanaf de buitenkant al zag dat het de verkeerde is, alleen de verpakking is er af. Met het doosje is niks mis en ziet er nog goed uit. Ik hoop dat jullie hier wat mee doen en niet zo laten gaan.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 14 januari 2014 om 10:56 geantwoord

We hebben op 14-1 de klacht aan de winkel doorgegeven. Zij lossen dit graag met haar op. De DA winkel zal hiertoe telefonisch contact met de consument opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door hilde1994