Klacht: Verkeerde prijs

op 01 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Zaterdag jl op terugweg bij karwei gestopt voor verf ,binnengekomen en bij de deur mijn buitenstoelen die ik vorig jaar heb gekocht zie ze daar afgeprijsd in een andere kleur staan. Ik helemaal blij naar huis , met mijn man besproken en zo rond 4 uur van Putten naar karwei Harderwijk terug gereden. Yes ze stonden er nog , niet 4 maar nu nog 3 ,gelukkig wat ik heb er 2 nodig . Prijs 47.95 ok dat Is geweldig bij de kassa gezegt dat ik er 2 wilde maar de winkel nog in ging met dochter. Bij de kassa terug om af te rekenen vertelde het meisje dat de prijs niet goed was. Nou raar want er stond een bordje bij en s’ochtend ook en de tuinstoelen stonden toch echt voor dat bordje , meneer erbij en nee ook hij vertelde dat er een andere naam op stond van de tuinstoelen. Ik ga toch niet kijken of dat de zelfde naam Is ik neem aan dat het bordje goed staat. Flinke discussie niet mijn fout en het Is en voelt niet eerlijk. Nu kon ik de 2 tuinstoelen voor 80 Euro per stuk meenemen. Toch niet mijn fout dat personeel een verkeerd bordje van 47.95 neer zet. Behandeling was niet normaal vandaar deze schrijven .

Dit wil ik op gelost hebben , was zo blij dat mijn zet nu eindelijk kompleet was. Ik koop altijd alles bij karwei en Harderwijk Is zeer onvriendelijk.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Vanveluw