Klacht: verkeerde postbezorging

op 30 september 2017 over CAK in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post van CAK, niet aan mij geadresseerd, is vandaag 30-09-2017, bij mij bezorgd, samen met nog ander poststukken die eveneens niet voor mij bestemd zijn.
Is Sannd uw bezorger?
Regelmatig ontvangen we verkeerd geadresseerde poststukken. Echter je weet nooit waar je terecht moet bij TPG of Postnl of Sandd noem het maar op. Daar komt bij dat inmiddels alle brievenbussen op loopafstand van mijn woning zijn verwijderd.
Wellicht kan u een andere organisatie voor postbezorging in de arm nemen die werknemers een degelijk pakket van arbeidsvoorwaarden biedt en die staat voor een degelijke kwaliteit van dienstverlening.

Gewenste Oplossing:

Als post tijdig en correct wordt bezorgd zoals je mag verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 03 oktober 2017 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de indiener van de klacht. De klager heeft de brieven die 30 september 2017 zijn bezorgd reeds als ‘retour afzender’ teruggestuurd naar de verzenders van de brieven. We hebben de klager gevraagd om bij een eventuele herhaling contact met ons op te nemen.
Wij hebben hem contactgegevens van ons achtergelaten en hopelijk hoeven we geen vervolg te geven aan deze melding. In overleg met de klager sluiten wij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Engelenrond