Klacht: verkeerde paar schoenen

op 05 augustus 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Kavel gewonnen : 1 paar fila damessport schoenen maat 38
Deze door Leko expeditie laten ophalen in Amsterdam ( bezorgkosten 19.95 euro )
Wat krijg ik : 1 paar fila heren klittenband schoenen maat 46
dus zeer afwijkend.
reactie BVA
Wouter (BVA Auctions)
3 aug. 16:39 CEST
Beste heer/mevrouw,
Bij het ophalen van de kavel heeft u als koper de verplichting om de kavel te controleren en om eventuele afwijkingen direct op de locatie te reclameren. Als u de kavel laat ophalen door een kennis of laat bezorgen door een transporteur, dient u hen te vragen de kavel voor u te controleren. Zodra de kavel is opgehaald, is voor ons niet meer na te gaan wat er met de kavel is gebeurd.
BVA-Auctions kan naar aanleiding van bovenstaande niets voor u betekenen.
Wouter
Klantenservice BVA Auctions

geld terug of juiste paar schoenen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

5 maanden geleden - Beste heer Erbay, U heeft de kavel in een faillissementsveiling gekocht. Alle kavels worden voetstoots, in de staat waarin deze zich op dat moment bevindt, aangeboden met alle daaraan verbonden lusten en lasten. De staat van de kavels wordt door BVA Auctions B.V. niet gecontroleerd. Daarom kunnen wij daar geen uitspraken over doen. U heeft op de ophaaldag de verantwoordelijkheid om te controleren of de kavels zich in dezelfde staat bevinden als aangeboden bij de objectomschrijving en dient u direct op locatie te reclameren. Indien u een kavel laat ophalen door een transporteur is hij hier verantwoordelijk voor. Zodra een kavel is opgehaald, is voor ons niet na te gaan wat er met de kavel is gebeurd. Met het accepteren van de uitlevering bent u akkoord gegaan met de staat waarin de kavel zich bevond. Wij kunnen u dan ook geen oplossing aanbieden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reactie van de melder van de klacht talha38

5 maanden geleden - Ik bied op een damesschoen nieuwe maat 38, krijg een oude vieze heren schoen maat 46 maar goed zeg gewoon eerlijk, wij n##ien je gewoon waar je bijstaat en je kan er niks aan doen. Dat jullie heel makkelijk mensen kunnen oplichten. Algemene voorwaarden zijn goed opgesteld. Ik hoef geen oplossing meer, ik heb die stink schoenen al weggegooid. OPLICHTERS :)

Alle klachten die gemeld zijn door talha38