Klacht: Verkeerde ov

op 19 september 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 19-09-2018 13:40uur
Chekte mijn dochter perongeluk in met mijn persoonlijke ov. dit betreft een met daluren abbo van de ns er op bij controle omin de bus kwam ze er achter dat ze de verkeerde ov had gebruikt. Ze kreeg een boete van 60euro en moest een kaartje nemen
Ik zelf vind dit onterecht het had ook bij een waarschuwing kunnen blijven. Zou graag zien dat deze boete ongedaan word gemaakt en evt terug zou worden betaalt als het voldaan is. Het was gewoon een verwisseling van ov kaart
Graag hoor ik van uw
Afz h. Feringa
feringa@telfort.nl
feringa@telfort.nl

Gewenste Oplossing:

Boete ongedaan maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tukkerpower