Klacht: verkeerde ordernummer

op 24 april 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
ik had via tv een aankoop willen doen van Twist and schape, maar de operator meldde dat het product niet kon geleverd worden met afterpay. ze gaf me de raad om het via de website te doen. Ik via Tommy teleshopping een account aangemaakt. Bij verkeerd klikken drukte ik op afterpay betalen wat niet ging natuurlijk. Bij mijn bestelling overzicht waren 2 geannuleerde bestelling en 1 in verwerking. De bestelling in verwerking had ik met bancontact dadelijk betaald en stond klaar voor verzending. Na dat mijn artikel aangekomen was belde ik terug met Tommy teleshopping om te vragen of alles in orde is nu. Daar meldde ze me dat de betaling ok was en er verder geen bestellingen opstonden. Ik heb hun mijn verhaal gedaan en meldde toen al dat ik er niet gerust in was, niet dat ze me nog een afther pay opsturen, het werd me bevestigd van niet. Maar natuurlijk krijg ik vandaag een betaling voor mijn Twist and shake die ik al betaald heb en het ordernummer op de factuur staat helemaal niet in mijn overzicht van bestellingen wat kan ik nu doen ….

Gewenste Oplossing:

Deze factuur is niet geldig want ik heb niets besteld onder dit order nummer 615822419

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 27 april 2017 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Norek,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat de order er inderdaad door is gekomen. We vinden het vervelend dat dit is gebeurd.

Wij hebben een bericht gestuurd naar de webshop Tommyteleshopping.be met de vraag of zij uw order zsm willen annuleren. Zodra wij de retour verwerking binnen hebben gekregen, ontvangt u van ons een bericht dat de factuur is komen te vervallen.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Dieuwke

Alle klachten die gemeld zijn door vera.norek