Klacht: Verkeerde onderdelen geleverd

op 15 februari 2018 over City-Bikes.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Ik heb een fiets gekocht bij het bedrijf city bikes, dit bedrijf verkoopt ook fietsen via de naam eurofietsen.
Voor dat je een bestelling hebt gedaan is dit bedrijf makkelijk bereikbaar, via de onlinechat. Maar na het plaatsten van een bestelling zijn ze ineens spoorloos. Via de speciale chat op hun website krijg je geen reactie meer, en als je belt krijg je de voicmail. Veelte laat arriveerde eindelijk mijn fiets. De stickers van het merk Sparta zat er half gevouwen op, kleine beschadigingen hier en daar. Maargoed ik was blij dat de fiets geleverd was dus dit wilde ik nog wel laten voor wat het was. Maar bij het in elkaar zetten van de fiets, bleek 1 van de trappers niet op de fiets te passen. Na dagen wachten kan ik dus nog steeds niet fietsen, en als je dan een mail stuurt met de vraag of ze een goede trapper enz konden toe sturen krijg je gewoon geen reactie meer. Mijn advies.. bestel hier geen fietsen!!

Antwoord op vragen, en de rekening vergoeden van de fietsenmaker die uiteindelijk mijn fiets heeft gemaakt

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar City-Bikes.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Avanderven