Klacht: verkeerde onderdelen besteld

op 19 september 2018 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

onlangs heb ik op kenteken onderdelen besteld.
ik heb mijn kenteken ingevoerd en mijn auto is in beeld gekomen.
Hierop heb ik in goed vertrouwen onderdelen besteld.
Toen ik de onderdelen tuis kreeg bleek dat deze onderdelen niet passen.

Hierop heb ik contact opgenomen en hulp gevraagd.
Mij wordt gezegd, heb je contact opgezocht voordat je de onderdelen hebt besteld?
Daar kan ik erg kort in zijn, dat heb ik niet gedaan.
omdat ik mijn kenteken heb ingevoerd en mijn voertuig specificatie te zien kreeg.
Vertrouwde ik dat ik de juiste artikelen voor mij heb.
Ik kreeg te horen dat autodoc geen verantwoordelijkheid heeft, omdat ik geen navraag heb gedaan.

Nu komt het nog mooier ,
Ik mag de verkeerd bestelde producten terug sturen, deze mogen niet gemonteerd zijn en in originele verpakking zijn.
De verzend kosten van 27.50 euro is voor eigen rekening.
ik vind dat autodoc zijn verantwoordelijkheden niet neemt.

Ik bedoel, als je op kenteken zoekt en je hebt je auto in beeld,
moet de artikel op je auto passen! en geen gezeur achter af

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik de producten kosteloos terug kan sturen en met de goede artikel kan ruilen. Eventuele prijsverschil mag natuurlijk verrekend worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.unsurorlu@hotmail.com