Klacht: Verkeerde nummer op de bus

op 10 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

10-5-2017 om 16.00 stonden ik en mijn vriend te wachten op stadsbus 2 bij de bushalte rompertpassage in Den Bosch
Wij zagen de bus aankomen maar voorop stond 12 dus wij lieten hem gaan.
Toen wij de bus weg reed stond er op de achterkant 2. Hierdoor miste we de bus.
Hierna hebben zijn we naar huis gelopen en dus niet op de bestemming aangekomen die stond gepland

Dat dit niet meer voor kan komen, niet voor andere klanten maar zeker ook niet meer dat wij hier niet meer mee te maken krijgen
Ook zouden we graag een compensatie of een tegemoetkoming willen krijgen, wat dat precies is, willen we graag met jullie overeen komen ik heb zelf nog geen ideeen erover wat passend is in deze situatie

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 mei 2017 om 17:58 geantwoord

Beste C. v. Ipenburg,

Uit jouw reactie begrijp ik dat jullie de bus gemist hebben doordat het lijnnummer welke vermeld werd op de voorkant onjuist was. Ik heb de reactie doorgestuurd naar de regio met de vraag hier alert op te zijn.

Oprechte excuses voor het ervaren ongemak.
Helaas kan ik niet ingaan op je verzoek tot een tegemoetkoming.
Daarvoor zijn wij niet bevoegd.

Ik adviseer je om een verzoek in te dienen via dit formulier, mijn collega's gaan dan beoordelen of een compensatie op zijn plaats is:

^SH
Webcareteam Arriva