Klacht: verkeerde nummer en blijven bellen

De Nationale Energie Vergelijker blijft mij maar bellen. terwijl ik al meerdere keren duidelijk heb gezegd dat het vergelijken niet kan omdat wij een bedrijfswoning hebben en ze alleen particulieren stroom vergelijken. Daarnaast is het mobiele nummer 06-38254467 aan een kind gegeven en absoluut niet de bedoeling dat die gebeld wordt. ik heb een nieuw nummer doorgegeven en blijkbaar word dat niet genoteerd. Meerdere malen wordt ik al gebeld terwijl er eerst was gezegd dat er pas in januari gebeld gaat worden. kortom grote onzin allemaal en iedereen communiceert langs mekaar daar.

Ik wil volledig uit het bestand. Zal toch altijd zakelijk stroom afnemen vanwege bedrijfswoning en nooit een particulieren consument meer worden voor energie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Energie Vergelijker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 09 juli 2019 om 13:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Marciavv