Klacht: Verkeerde negatieve beeldgeving van mijn mening

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Het filmpje van de telegraaf, geplaatst op youtube op 15 juni: ‘ze dealen in de bosjes’ weergeeft mijn mening op een negatieve en verkeerde manier. Mij werd gevraagd wat ik van het speedgebruik vond en of ik dit als een probleem ervaar. In mijn verhaal zei ik dat ik dit niet als een probleem ERVAAR, omdat deze problemen niet in mijn omgeving voorkomen. Maar uiteraard is het feit dat de cijfers zo hoog zijn WEL een probleem. De meneer die mij interviewde, vroeg of ik het volgende nog eens wilde herhalen: ‘Ik denk niet dat het een groot probleem is’. Tot mijn spijt dit gedaan en alleen dít is op het filmpje te zien waardoor het lijkt of ik deze citatie bedoel over het algemene probleem in plaats van mijn persoonlijke situatie bij dit probleem. Dit vind ik erg spijtig omdat de citatie bewust verkeerd wordt geïnterpreteerd.
https://www.youtube.com/watch?v=IXJq3nGfDic 40 ste seconde.

Ik zou graag het stuk(waar ik in beeld ben) verwijderd zien en/of een correctie in het filmpje waaruit blijkt dat mijn mening op mijn persoonlijke situatie betreft. Uiteraard ook de gedeelde berichten, bijvoorbeeld die van Woerden Dichtbij.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 10:45 geantwoord

Beste mevrouw Migo,

Onze excuses voor de late reactie. Bedankt voor uw melding over het filmpje van Dichtbij. Wij gaan uw vraag doorspelen naar de redactie en hopen hier binnen 24 uur melding van te krijgen. Wij gaan ons best doen dit zo spoedig mogelijk op te lossen en u hiervan op de hoogte stellen. Met vriendelijke groet,
Monique, Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos Migo