Klacht: Verkeerde maat geleverd – niet meer beschikbaar

ilsevanlangeveld op 20 april 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen week een blouse maat 34 besteld. Echter werd maat 36 geleverd. Maat 34 is nu niet meer beschikbaar. Zalando heeft mij aangegeven dat ik een maatseintje in kan vullen, zodat ik bericht krijg als hij wel weer in maar 34 beschikbaar is. Echter staat de blouse nu ineens voor 71 euro op de website, in plaats van de 35 euro die ik ervoor betaald heb. Dan moet ik dus twee keer zoveel betalen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de blouse in de juiste maat kan krijgen voor de prijs die ik oorspronkelijk betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door