Klacht: Verkeerde levering van keukenpoten waardoor weekblad te hoog was, totaal 96 cm ipv de 93 cm die gevraagd was.

op 02 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben gemeld bij de keukenbestelling dat de hoogte max 93 cm moest zijn, bij de levering zaten hoge poten, wij hebben het pas ontdekt toen de keuken al half geplaatst was. Wij vermoeden dat ze de kasten op 93 cm gemeten hebben en rekening hebben gehouden met het blad. Ik ben zelf 1,63 m lang, ik kan niet werken aan blad wat 97 cm zou worden met blad erbij
We zijn nieuwe poten moeten gaan kopen bij Ikea, reden dat ze 2 uur langer moesten werken om die te wisselen

Ik vind niet dat ik voor die extra kosten moet opdraaien, van 2 uur langer werken voor de plaatsing, mochten die in rekening gebracht worden, wij hebben de fout niet gemaakt.
De oude poten zijn terug in de dozen gedaan, wij hopen ons geld daarvoor terug te krijgen, ook al zijn de dozen niet meer in goede staat.
Er zaten meer verkeerde artikelen bij de levering, ik neem aan dat ik die kan inwisselen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 03 augustus 2016 om 08:38 geantwoord

Vanaf 1 augustus behandelen wij geen berichten meer die via dit forum binnenkomen. We raden je dan ook aan om contact op te nemen met de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html
Wij of onze collega’s helpen je dan graag verder.

Webcare Team
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door ton_beljaars@hotmail.com