Klacht: Verkeerde levering en onbeschofte klantenservice

op 17 juli 2012 over Online in de categorie Alles-in-1

Wij hebben drie maanden geleden internet via Online aangevraagd. Daar wij in een appartementenblok wonen heb ik specifiek gevraagd of er of er in ons appartement geleverd kon worden. Dat kon en derhalve zijn wij akkoord gegaan. Het aansluiten bleek niet mee te vallen daar ten eerste de kabel leek te ontbreken. Toen er uiteindelijk eentje was gevonden bleek deze niet actief te zijn. De klantenservice kon maar weinig vinden en bleek niet erg bereid zich in te willen spannen. Nadat wij de huisbaas lieten bellen kon er toch binnen enkele dagen een KPN monteur langskomen die een en ander ging controleren. Hij constateerde dat de aansluiting geactiveerd was voor een ander appartement. Het is niet in ons belang internet aan te vragen voor een appartement wat niet het onze is. Online beweert nu dat wij dit wel zouden hebben gedaan (iets waar wij nooit enige bevestiging van hebben ontvangen) en dat het aan ons (de consument) is om te bewijzen dat wij het goed hebben aangevraagd. Best lastig als je dat telefonisch doet. De verhuizing die door Online gedaan dient te worden wordt aan ons in rekening gebracht. De mensen van de klantenservice zijn werkelijk abominabel. Ze weigeren hun naam te geven (altijd een slecht teken), verschuilen zich achter het systeem, doen bot en beschuldigen de consument letterlijk van liegen.

Wij weigeren de kosten te gaan betalen. Als Online dit doorstreept dan kunnen we in ieder geval tevreden verder.

Alle klachten die gemeld zijn door Wren