Klacht: verkeerde krant ontvangen

op 22 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juli 2016 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Robert,

Wat vervelend om te horen dat u een verkeerde krant heeft ontvangen.
Helaas heeft De Telegraaf geen nabezorging meer, dus wij kunnen er niet voor zorgen dat u alsnog een krant zult ontvangen.
Wij zien dat u dit ook al via internet bij ons gemeld heeft en uw tijdelijke abonnement op de Telegraaf zullen wij dan ook met een dag verlengen zodat u alsnog het aantal kranten krijgt waar u recht op heeft.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door robertpaul