Klacht: Verkeerde krant ontvangen

op 16 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanmorgen het AD ontvangen. Daar baal ik van. Het gaat trowens wel vaker mis met de bezorging (paar keer helemaal geen krant ontvangen). En de klantenservice is tegenwoordig niet meer op een normale manier te bereiken en babe zorginstellingen gebeurt al helemaal niet meer. Slechte service!!

Gewenste Oplossing:

Krant nabewerken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Martin5905

10 maanden geleden - Sorry fouten in mijn bericht door spellingcontrole. Trowens = trouwens Babe zorginstellingen = nabezorgen Nabewerken = nabezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2016 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Groot,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij zien dat u al melding heeft gemaakt van de verkeerd ontvangen krant. Deze meldingen worden direct doorgestuurd naar het distributiecentrum, waar zij dit probleem verder oppakken. Daarna zien wij twee andere bezorgklachten. Mocht dit vaker voorkomen, dan horen wij dit graag van u. U heeft een account voor mijnmedia. Hier kunt u de klachten gemakkelijk doorgeven. Verder zijn wij telefonisch bereikbaar voor het normale tarief. Ons nummer is 088-824 824 2
Ook hier kunt u uw klachten doorgeven. Ondertussen zullen wij ons best doen de bezorging weer optimaal te krijgen.
Groet, MN ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Martin5905