Klacht: verkeerde krant bezorgd

op 02 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 september 2016 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Ommeren,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag een verkeerde krant bezorgd heeft gekregen. Wij gaan dit voor u doorgeven aan onze bezorgservice zodat u morgen weer een Telegraaf zult ontvangen.
Helaas kunnen we er vandaag niet meer voor zorgen dat u alsnog een Telegraaf gaat ontvangen. Dit komt omdat wij een aantal jaar geleden het besluit hebben genomen om te stoppen met de nabezorging.
Voor de gemiste krant zullen wij een compensatie dag toevoegen aan uw abonnement.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Heeft op 05 september 2016 om 11:00 geantwoord

Ik heb het sorteerpunt benaderd en kon gemakkelijk een krant krijgen.Uw besluit om de nabezorging te stoppen is wel erg gemakkelijk en getuigt niet van klantvriendelijkheid!

Alle klachten die gemeld zijn door hjvanommeren@planet.nl