Klacht: verkeerde krant bezorgd

op 06 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juli 2016 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Linsen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft woensdag 6 juli 2016 de verkeerde krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben hierover contact opgenomen met uw bezorgdienst zodat uw krant weer bezorgd wordt zoals het hoort. Ter compensatie schuiven wij uw betaaldatum met een dag op. Zo betaalt u de gemiste krant niet. De krant kunnen wij niet nabezorgen.

Wij zien in onze gegevens dat de laatste keer dat u een klacht heeft doorgegeven op 15 mei 2015 was. Heel goed dat u vandaag de klacht bij ons aangeeft, anders denken we namelijk dat de bezorging goed verloopt! Graag horen wij het zo snel mogelijk mocht de krant nogmaals niet juist bezorgd worden. Alleen dan kunnen wij werken aan verbetering.

Wij wensen u een prettige nieuwe week.

Hartelijke groet,
MvS- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door pieterlinsen
x