Klacht: Verkeerde krant bezorgd

op 22 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw De Jong,

Vriendelijk bedankt voor uw melding. Onze excuses voor het ongemak. Het is vaak zo dat de bezorgers meerdere kranten bezorgen. Wij hebben een bericht naar het distributiecentrum gestuurd met deze melding. Wij gaan er vanuit dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost. Mocht dit toch nog vaker gebeuren, dan horen wij dit graag van u. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon95