Klacht: verkeerde krant

op 12 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 augustus 2016 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veld,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de verkeerde krant bezorgd heeft gekregen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer feilloos verloopt.

Ter compensatie verlengen wij u huidige betaalperiode met een dag. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan vezoeken wij u vriendelijk om dit rechtsteeks bij ons te melden opdat wij sneller actie kunnen ondernemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijk groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Theove