Klacht: verkeerde krant

op 16 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb i.p.v. de telegraaf de volkskrant ontvangen. Dit vindt ik vervelend. Graag had ik de bezorger even kunnen bellen voor een telegraaf. Ik woon op een klein dorpje. Maar ik heb geen naam of telefoonnummer.

Gewenste Oplossing:

Als er een mogelijkheid was om alsnog een krant te krijgen. Vindt het vervelend dat er niet na bezorgd wordt.
kan ik de naam en tel.nummer van mijn bezorger krijgen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 juli 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ooms,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben gezien dat u deze meldingen heeft doorgegeven via ons systeem. Deze berichten gaan ook direct door naar ons distributiecentrum, waar zij dit bespreken met uw bezorger. Helaas is het niet mogelijk om contactgegevens van uw bezorger door te geven.
Wij zorgen ervoor dat uw meldingen bij de bezorger terecht komen en gaan er vanuit dat dit zo spoedig mogelijk zal worden opgelost.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, wij wensen u een heel fijn weekend toe.
Groet, MN ~De Telegraaf

Heeft op 16 juli 2016 om 10:52 geantwoord

Heb ik nog steeds geen krant. Weet ook niet hoe het opgelost gaat worden

Alle klachten die gemeld zijn door chris ooms