Klacht: Verkeerde krant

op 27 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf vorige week heb ik niet meer de Telegraaf gekregen. wel de Volkskrant en één keer de Limburger.
Ik dacht die krantenbezorger is op vakantie en heeft een invaller dat kan gebeuren.
Ik heb zelfs een briefje op de brievenbus geplakt “De Telegraaf” maar ik krijg telkens De Volkskrant.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik weer een Telegraaf in mijn brievenbus vind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2016 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Thiel,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u sinds de vorige week problemen heeft ervaren met de bezorging.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor de dragen dat de bezorging vanaf heden weer op het gewenste niveau ligt.

Ter compensatie verschuiven wij uw betaalperiode met het aantal dagen dat u de krant niet ontvangen heeft.

Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat u De Telegraaf niet ontvangt, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen. U kunt een bezorgklacht doorgeven via het telefoonnummer 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Vrouwluna