Klacht: Verkeerde krant

op 18 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

vandaag het Leids Dagblad i.p.v. De Telegraaf gekregen.
Dit is al de tweede keer de laatste paar maanden.

Als ik het bedrag van het losse nummer op mijn rekening krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 mei 2020 om 09:32 geantwoord

Geachte mevrouw Cornelisse- Van Deventer,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft een verkeerde krant ontvangen te hebben.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij zien dat u al jarenlang trouw abonnee bent van De Telegraaf waarvoor onze dank.

U geeft in uw bericht aan dat het regelmatig voorkomt dat u de verkeerde krant ontvangt.

Graag willen wij u verzoeken de dagen dat u de verkeerde krant ontvangt met ons te blijven delen. Dit stelt ons in de gelegenheid om herhaling te voorkomen.Wanneer wij niks vernemen gaan wij ervan uit dat de bezorging naar wens verloopt.

Wij hebben uw melding inmiddels met verhoogde prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen en herhaling te voorkomen.

Wij compenseren standaard door uw betaalperiode te laten verspringen met de dagen dat u geen krant of een verkeerde krant gekregen heeft. Dan ontvangt u binnen uw betaalperiode het aantal dagen dat u de krant betaald heeft.

Ook staat de volledige krant digitaal online om te lezen mocht de bezorging onverhoopt anders lopen dan u van ons gewend bent.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Voor verder contact verzoeken wij u vriendelijk om direct contact op te nemen met ons via 088-824 824 1 of mijnmedia.nl.
Onze klantenservice is altijd bereid u te helpen.

MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door E.Cornelisse-van Deventer