Klacht: Verkeerde kleur telefoonhoesje

op 04 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Vandaag heb ik een pakket van u ontvangen. Na het bekijken van het pakket blijkt er een verkeerde kleur telefoonhoesje geleverd te zijn dan werkelijke afgebeeld staat op de website.

Daisy Wu

Ik hoop het hoesje te ontvangen in de gewenste kleur blauw zoals aangegeven op de website.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 februari 2018 om 18:01 geantwoord

Beste Daisy Wu,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de verkeerde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Heeft op 09 februari 2018 om 20:26 geantwoord

Ik wil graag het hoesje in de juiste kleur ontvangen. Ik heb een donkerblauw hoesje ontvangen zoals in bovenstaande foto te zien is. Ik heb echter een andere kleur besteld. Van deze kleur heb ik de foto van de website bijgevoegd. Mijn bedoeling is om het hoesje te ontvangen dat op de website is afgebeeld. juiste kleur hoesje lichtblauw. U heeft echter in mijn winkelwagen een ander artikel geselecteerd waarvan een bedrag nog openstaat om betaald te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Daisy9876