Klacht: Verkeerde klacht en reageren nergens op

op 30 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Wij hebben een bericht gekregen betreffende de reparatie van onze telefoon. Op de brief welke wij gekregen hebben staat echter dat de klacht is: geluidssignalen werken niet. Deze klacht klopt niet en hebben wij ook niet ingevuld! De klacht is dat het trilsignaal niet werkt.

Ook krijgen wij het bericht dat het toestel niet meer onder de garantievoorwaarden valt omdat het toestel afkomstig is uit een land dat niet binnen de dekking valt?! Wat is dat voor een argument..??

Wij hebben dynafix inmiddels 4 mails gestuurd maar krijgen nergens reactie op! Nu maar via vodafone facebook proberen, hopelijk krijgen we hier wel een reactie.

Een normale reactie en in behandeling nemen van de juiste klacht met een passende oplossing.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Dynafix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 14 februari 2014 om 16:38 geantwoord

Geachte Vanginkel,

Wij hebben u naar aanleiding van deze klacht van uitleg voorzien. Wij hebben helaas geen reactie van u mogen ontvangen en u heeft inmiddels een oplossing geleverd gekregen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u echter toch aanvullende vragen hebben, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden!

Dynafix WeCare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vanginkel