Klacht: verkeerde kamer

op 28 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben een 2a kamer geboekt en hebben een promo kamer gekregen de zelfde kamer van vorig jaar gekregen ik vroeg om een ander kamer hun antwoord was alles is volzet de 2.3.4 was voledig leeg onze vrienden hebben de zelfde dag geboekt voor een promokamer en hebben 200euro minder betaald of ons de persoon van neckermann die aanwezig was zei ik kan er niks aan doen zo moesten wij het maar stellen we zaten op een witte muur te kijken met zeer veel lawaai van de ercos . als het zo is zal het wel de laaste keer zijn dat ik nog zal boeken met neckermann. ik dank u

Gewenste Oplossing:

ik vraag mij af wat jullie daar gaan aan doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 mei 2016 om 22:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dhondt,

U plaatst een klacht op Klacht.Nl.

Wij vinden het heel vervelend dat u problemen heeft ondervonden op de bestemming en een verkeerde kamer heeft ontvangen voor uw verblijf.
Wij hebben u een email gezonden met het bericht dat wij uw klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen.
De reis is namelijk via Neckermann Belgie geboekt.
De klacht inzake de promo kamer in hotel Ephesia dient u dan ook aan Neckermann Belgie te zenden.
Neckermann Nederland en Neckermann Belgie hebben ieder hun eigen aanbod en werkwijzes.

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen
Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door dhondtpatrick