Klacht: verkeerde inhoud van gewonnen kavel

op 15 juli 2016 over Onlineveilingmeester in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kavel gewonnen, voor een hoop geld laten transporteren, blijkt de inhoud niet te kloppen bij de beschrijving.
gemaild. antwoord; moet de transporteur maar opletten en het juiste kavel meenemen. Maar die heeft het juiste kavel meegenomen allen klopt de inhoud niet.
antwoord; ja, sorry kan gebeuren.
dat is alles. niks geen service.
na wat gemail mag ik uiteindelijk zelf het kavel komen omruilen. maar wel zelf de extra kosten betalen.

Gewenste Oplossing:

iets meer service, gaan we voor u regelen, we komen de juiste kavel brengen of u krijgt uw geld terug. excuses, we hopen dat u nog terug komt. en uw collega's ook. nee, ik hoef geen bloemetje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onlineveilingmeester over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door joost75