Klacht: Verkeerde inhoud in verpakking

op 21 augustus 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik had maandag 31 juli 2017 een Elektrische pomp besteld via mijn vaste telefoonlijn,maar wegens de drukte belden jullie diensten na een 45 minuten terug op waarop ik de bestelling telefonisch doorging en er was afgesproken dat het binnen enkele dagen toegezonden word naar mijn huis.
Donderdag morgen was ik niet thuis om 09u45 die tijdstip kwam de post langs liet een briefje achter met daarop geschreven een pakje moet je vrijdag 4augustus 2017 afhalen om 11uur.Waarop de volgende dag ging ik naar de post om stipt 11uur en de loket bediende zei me er is iets fout gelopen jou pakje is nu niet.Ik antwoorde onmiddellijk dat kan toch niet.Dan hebben ze er nota van genomen en me verzekerd dat het pakje zeker de volgende dag 5augustus op kantoor latenbezorgen.Ik kwam de volgende dag om 10u30 aan op het kantoor,daar gaf ik mijn papiertje af en ik kreeg een doos.
Ik kwam thuis aan en opende de doos en er zat voedingswaarde in geen bestelling van TV elektrische pomp.Onmiddellijk om 10u55 belde ik persoonlijk naar jullie diensten 2maal op het volgend nummer 070/65.82.20 zonder enig resultaat.Maar ik heb onmiddellijk daarna alles teruggestuurd naar jullie diensten en ik heb ervoor 7€70centbetaald.Graag had ik mijn klacht op op een zeer ernstige manier word onderzocht en hoop ik op een gepast antwoord van jullie kant.
Dank U Bij Voorbaat

Mijn naam is Laaraj Ibrahim
Julescarlierstraat 21 3600 Genk Waterschei
GSM 0032474203082.

Ik wil graag weten waar het fout liep.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

3 maanden geleden - Beste Klant, Wij hebben telefonisch gecontacteerd, helaas te vergeefs. Graag vernemen wij van u wanneer u tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, Tommy Teleshopping.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 24 augustus 2017 om 14:54 geantwoord

Beste Klant,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te contacteren, helaas te vergeefs. In de klacht vermeld u dat u een pakket heeft ontvangen met daarin voedingswaarde.

Dit is echt onmogelijk, alle pakketten komen rechtstreeks van de leverancier en worden vanuit ons logistiek centrum verstuurd naar klanten.

Wij hebben retour ontvangen van u een originele Airhawk doos met daarin een zak Pasta Penne en een zak Noodles. Tevens een Coca Cola brillenkoker in een doosje van de Polaris zonnebril.

Tevens kunnen wij in het systeem niet terug vinden dat u contact heeft opgenomen. Indien u de Pasta Penne, de Noodles en de Coca Cola brillenkoker retour wenst te ontvangen kunt u hierover contact opnemen met onze klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping.

Julescarlierstraat 21 3600 Genk
GSM 0032/474203082

Verstuurd vanaf mijn iPad

> Op 7 aug. 2017 om 01:00 heeft KHALID LAARAJ het volgende geschreven:
> Goedenavond ik had dezelfde dag 2maal naar jullie diensten gebeld met mijn GSM dan heb ik onmiddellijk alles teruggestuurd en moest ik 7,70€urocent betaald uit eigen zak betaald.
Ik zou zo snel mogelijk willen dat dit opgelost geraakt word.
Neem het AUB au sérieux. Dank U bij Voorbaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Ibrahim Laaraj