Klacht: verkeerde informatie van ziggo, nu geen internet en telefoon

op 11 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al12 jaar ingternet en telefoon van kpn. Lage mb,s dus gebeld met Ziggo.
Medewerkster heeft contact gezocht met receptie vakantiepark en belde terug dat Ziggo aangesloten kon worden. Medewerkster heeft voor mij Kpn telefoon en internet opgezegd. Monteur op zaterdag 1 juli 2017 heeft alles geinstalleerd maar internet signaal was zwak maar gevaf geen retoursignaal. Probleem gemeld bij klantenservice en vandaag 11 juni 2017 2 monteurs van Ziggo die na grondig onderzoek vaststelden dat de medewerkster mij verkeerd heeft voorgelicht en dat Ziggoaansluiting voor internet en telefoon niet mogelijk is omdat het vakantiepark internet in eigen beheer heeft. Er is wel een Ziggokabel en router bij de receptie van het park maar deze is ca, 300 meter van mijn huis verwijdert en verbinding is misschien niet mogelijk of te kostbaar?

Ik vertrouw op uw technische mogelijkheden en verzoek u met spoed ditprobleem op te lossen want ik heb geen telefoon en geen internet meer.

met vriendelijke groet

Henk van den Eng klantnummer 9453542

als internet en telefoon weer naar behoren werken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimma004