Klacht: Verkeerde informatie en vanaf het begin problemen met aansluiting

op 16 december 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

We hebben itv aangevraagd voor twee tv’s en voor een derde digitenne. Met itv niks anders dan problemen verkeerd aangesloten door monteur, tweede monteur heeft het hersteld maar problemen zijn nog niet opgelost en nu moet er nog een derde monteur komen. Derde tv digitenne aangevraagd eerst geprobeerd met kaart toen is er geadviseerd met een kastje wat ook niet lukte…. na verschillende keren contact te hebben gehad met KPN werd er geconstateerd dat we helemaal geen ontvangst hebben op ons huisadres.Hoe is het mogelijk hadden ze ons dat direct verteld dan waren we helemaal niet overgestapt naar KPN.Tegenwoordig heeft toch bijna elk huishouden drie of vier tv’s maar op ons huisadres is het niet mogelijk, belachelijk maar ja we zitten nu wel aan een jaarcontract vast, kom er niet onderuit en we zijn pas twee weken aangesloten. Niks anders als ellende en verkeerde informatie, je wordt steeds maar doorverbonden wat een systeem.

Opzegging contract.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 20 december 2012 om 14:36 geantwoord

Beste SaskiaStavers,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik op basis van de verstrekte gegevens de lijn nagekeken.
Er komt genoeg bandbreedte binnen op uw adres om met twee televisies te kunnen kijken.
Waarschijnlijk gaat er iets niet goed in de aansluiting.
Maakt u gebruik van een draadloze verbindingsset? Deze wil namelijk nog wel eens storingen veroorzaken.
ITV werkt het best wanneer er gebruik gemaakt wordt van een kabel tussen de modem en tv.

Het is niet zo dat een draadloze verbindingsset niet functioneert, maar het signaal is beïnvloedbaar door verschillende factoren.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Ivette

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Internet beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht SaskiaStavers

6 jaren geleden - Het ligt niet aan de draadloze verbindingsset want we hebben het ook zonder de verbindingsset geprobeerd en dan werkt itv nog niet. Inmiddels is er een derde monteur geweest en het probleem is waarschijnlijk; dat we op een andere poort gezet moeten worden of er moet een nieuwe kabel getrokken (onder de vloer). Uiteindelijk is er dus nog steeds geen oplossing en kunnen we nog steeds geen gebruik maken van de tweede itv. Volgens mij kost dit veel meer dan dat jullie het contract met ons beeindigen. Uiteindelijk kost het ons ook nog veel energie en tijd en ontzettend veel irritatie!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door SaskiaStavers