Klacht: verkeerde informatie bij afsluiten contract

op 16 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik sloot mijn contract af bij de Ziggo bus in Vathorst eind april 2017 omdat ik HBO weer terug wilde. Ik vertelde de medewerker welke programma’s ik specifiek wilde volgen, want daar was het mij om te doen.
Hij beloofde mij deze programma’s met een extra dienst te kunnen leveren. Ik sloot het contract dus af met hem.

Nu pas in juli wil ik deze series graag gaan kijken, maar ik merk dat ik geen abonnement heb op genoemde programma’s. Ik belde de klantenservice maar kon alleen geholpen worden met weer een extra contract (XL) waardoor ik uiteindelijk toch veel duurder uit ben dan in april beloofd.

Beloofd in april was: 34,95 voor eerste 6 mnd, daarna 54,95 incl Movies en Series waarbij ik West World, Game of Thrones en andere extra’s zou kunnen zien, dit verzekerd door de verkoper, uitgebreid persoonlijk besproken. Over Movies en series XL had hij het niet!

Nu ga ik 46,90 betalen voor deze XL dienst maar krijg eerste maand gratis en 20 euro korting, daarna betaal ik nog 6 maanden 66,90.

Dat klinkt coulant, maar zes maanden 66,90 is geen 54,95 en dingen beloven die niet waar zijn vind ik niet erg fraai. Dit soort flauwe missers vind ik geen aanbeveling. Ziggo stelt teleur.

Ik zou werkelijk tevreden zijn wanneer er gedaan wordt wat er beloofd wordt, zeker wanneer je die zaken persoonlijk bespreekt en uitvraagt aan de expert bij zo'n bus. Ik wil duidelijke informatie krijgen op mijn duidelijke vraag en niet voorgelogen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Valeriablok