Klacht: verkeerde info, weiering terugname toner

op 25 april 2017 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Pakket van 4 toner huismerk gekocht. Na zwarte toner installeren aantal foutmeldingen op printer. Helpdesk zegt: geen probleem we sturen e-mail met instructies om foutmeldingen weg te krijgen. Daarom tweede verpakking geopend. Nu blijkt dat informatie foutief is, de foutmeldingen blijken door de printer te komen.
Printer kan ik nu dus afschrijven en ik kan niets met de geleverde toners.
Ik wil toner retourneren. 123inkt wil geen RET nummer geven. Dat riekt naar oplichterij want ze verklaren dat ze retouren niet in behandeling nemen zonder RET nummer…. Hoe komt 123inkt aan al die rewards?

Als 123inkt de consequenties van het verkeerde advies neemt en de toner terug neemt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht erben

5 maanden geleden - 123inkt nam telefonisch contact met ons op n.a.v. de melding hier. Snel werd het 123inkt duidelijk dat mijn verzoek terecht was en werd eea alsnog perfect en tot tevredenheid afgewerkt.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 28 april 2017 om 09:27 geantwoord

Beste Theo,

Onze klantenservice heeft telefonisch contact met je gehad op 26 april jl. Fijn te lezen dat het perfect en naar tevredenheid voor u is opgelost.

Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder via webcare@123inkt.nl.

123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door erben