Klacht: Verkeerde info w.b.t. aankoop Iphone

op 19 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nu heb ik een iphone gekocht op Marktplaats. Krijg deze netjes thuis bezorgd. Ik doe er een sim in maar die werkt niet. Vervolgens diverse anderen geprobeerd. Ook deze werken niet. Op de website van Apple gezocht of de iphone is Blacklisted of gestolen etc.. NEE Dus Applce service gebeld. Even checken krijg ik te horen. Meneer is deze iphone is gelockt op UK EE T-Mobile Engeland. Balen maar goed. Vervolgens laat ik deze iphone Unlocken hetgeen 20 (werk)dagen duurt. Nu is deze iphone geunlockt krijg ik de mededeling dat deze iphone als verloren / gestolen staat gemeld. Mooi is dat. 2x Gecheckt bij Apple eerst op de site en dan via de telefoon. Nu bel ik Apple wederom op (37 min. in de wacht) Krijg je het typisch afschuif systeem. Ja wij kunnen dit niet weten. Nee zeg ik ik heb toch gebeld. Jullie hadden kunnen en moeten zien dat deze iphone gestolen hetzij verloren was. 1000 en 1 uitreden om zich goed te praten. Dat is Apple een service van NIKS!! gelukkig heb ik een 2e hands toestel gekocht. Apple heeft de slechtste service wat ik mij kan bedenken. Ze timmeren zoveel beveiliging in het toestel dat ze zelf nog niet meer eens de bomen door het bos zien.
APPLE BEDANKT!! Door jullie toedoen heb ik hier een zoontje dat sowieso al teleurgesteld was omdat de iphone niet werkte en die vervolgens de 20 werkdagen (unlocken) aan het afstrepen was op de kalender zo dat die was vrij geschakeld. En die fout ligt bij Apple. Hun hadden mij correcte info moeten geven. Als Apple mij nog niet eens de info kan geven of een toestel gestolen is of niet. Wie dan wel??

De hele site van Apple deugd niet!!

Apple moet dit oplossen! Als hun mij van de juiste info hadden voorzien had ik nog maatregelen kunnen treffen. Nu kan ik niks meer.

Bij Apple draait alles om geld verdienen. De toestellen peperduur maken en vervolgens geen service bieden of slechte service bieden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht sirplata

1 maand geleden - Inmiddels 1 jaar verder en wat valt op? Apple trekt zich nergens iets van aan ondanks dat een mw. een grove fout heeft gemaakt. Een excuus was wel het minste wat ik had verwacht maar zelfs dat doen ze nog niet. Ik haat de bedrijfsvoering van Apple maar toch heb ik weer een iphone in mijn zak. Desalniettemin zo ga je niet met klanten om. Gelukkig heb ik wel Rechtsbijstand achter de hand. Zou er weer eens iets gebeuren. Want 1 ding is zeker. Apple heeft schijt aan de klant dat blijkt.

Alle klachten die gemeld zijn door sirplata