Klacht: verkeerde inboorscharnieren in het verkeerde pakje

op 19 december 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

27-11-2012 heb ik inboorscharnieren gekocht bij de karwei in vught ,geheel opbouw type a staat op de verpakking ,maar er zit type halfopbouw in ,ik ben al meerdere keren naar de karwei geweest ,maar schijnbaar wil het dubbeltje niet vallen ,zelfs de manager doet er niks aan ,want de scharnieren met de verkeerde inhoud hangen er nog steeds ,gister heb ik het hooftkantoor gebeld van de karwei en alles uitgelegd,het zou goed komen ,en de karwei in vught zou gebeld worden om dit euvel op te lossen .Vandaag werd ik weer gebeld met de mededeling dat het wel de goede waren ,ik weer naar de karwei in vught om te kijken of toch niet de goede er toevallig waren ,maar nee hoor het was nog hetzelfde ,de fabriek die die scharnierten leverd zegt het zijn wel de goede en je krijgt geen andere ,terwijl het de goede niet zijn ,ik heb verteld tegen een medewerker van de karwei ,die trouwens heel goed zijn best doet en het wil oplossen ,de manager loopt rond maar laat zij eigen niet zien .Ik had verteld dat het te gek voor woorden is dat zo,n grote winkel als karwei zijn eigen af laat schepen door zo,n leverasier ,die de fouten maakt ,en de karwei draait er voor op .trouwens bij de gamma is het hetzelfde ,dezelfde leveransier .

dat ik de goede scharnieren geleverd krijg ,geheel opbouw ,en dat ze vabn hun fouten leren

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door antoon61