Klacht: Verkeerde hoekbank geleverd

op 12 augustus 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Sanders heeft eind juli de verkeerde hoekbank geleverd volgens de ondertekende opdrachtbestelling en er moet gewacht geworden op een reactie van de leverancier. Door o.a. een tijdelijke vakantie sluiting van de leverancier van 3 weken ben ik nu al reeds 2 maanden aan het wachten op een oplossing van het probleem. De klantenservice komt afspraken niet na over terugbel afspraken, er wordt geen reactie gegeven op een mailbericht. Een klantenservice medewerker is niet aanwezig maar na kwaad worden is deze opeens wel aanwezig. Al met al heb ik erg het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Nooit is er ook een excuus aangeboden voor de verkeerde levering of voor de lange wachttijd dan ook.

Z.s.m. de hoekbank leveren die ik besteld heb!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:18 geantwoord

Beste heer Mijsbergh,

Dank u wel voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u de verkeerde hoekbank heeft ontvangen
Wij nemen uw aanvraag in behandelen en hopen snel met een antwoord te kunnen komen.
Uiteraard mag u de verkeerde bank welke nu bij u staat gewoon in gebruik nemen.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 25 augustus 2016 om 20:22 geantwoord

Nog steeds geen reactie ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Edman

2 maanden geleden - Nog steeds geen oplossing ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edman