Klacht: Verkeerde gekocht

op 05 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik was opzoek naar een paar leuek Iphone 4 hoesjes, toen zag ik een hoesje met als titel: Leuke Heemst Patroon PC Hard Case voor iPhone 5/5S, deze stond tussen de Iphone 4 hoesjes en ik had niet gezien dat deze eigenlijk voor Iphone 5/5s was.. Ik snap dat dit gedeeltelijk mijn fout is omdat ik iets niet goed gezien heb, maar dit hoesje stond wel op de site tussen de Iphone 4 hoesjes !

Ik heb nu de hoesjes nog niet binnen, maar als ik deze binnen heb dat ik dan het Iphone 5 hoesje misschien terug zou kunnen sturen en mijn geld terug zou kunnen krijgen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 januari 2014 om 10:48 geantwoord

Beste klant,

Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden als wij het probleem kunnen bevestigen, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben op 5 januari een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door JackyScheltus