Klacht: Verkeerde diagnose en trage communicatie

op 21 juli 2012 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

A: nieuw toestel van LG, nog geen vier maanden oud, doet het niet meer na het opladen. T-mobile/Dynafix maakt er van dat het niet binnen de garantie valt omdat er val/druk schade zou zijn. (onmogelijk, tenzij ze er zelf mee lopen kloten)

B: Het ontvangen van de prijsopgave kreeg ik pas bij de herinnering van de prijsopgave, nadat ik er al twee keer achteraan heb gebeld (!). Het reageren op de prijsopgave moest binnen vijf dagen na het ontvangen van de prijsopgave. Dat ging bij mij niet op, ik heb alleen de herinnering ontvangen en had daardoor geen eens tijd meer om op tijd te reageren op de opgave waardoor het zomaar is teruggestuurd(ivm weekend).

Gewenste Oplossing:

Toestel wordt kosteloos gerepareerd en er wordt binnen de beloofde termijn contact met mij opgenomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door RR1989