Klacht: verkeerde datum 2 overnachtingen

op 03 november 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 24 oktober heb ik via de Spoordeelwinkel 2 overnachtingen geboekt, de data waren 3 november t/m 5 november. Op de site kun je deze dat invullen, als het vol is kun je geen data aan kruizen, ik heb deze data aangegeven en dit via Ideal betaald na alles nog te hebben nagelezen.
Tot mijn verbazing krijg ik in de bevestigingsmail andere data opgegeven, namelijk 5 t/m 7 november, heb toen direct contact opgenomen met de klantenservice en zij zou hierop terug komen. De volgende dag werd ik gebeld door X en hij vertelde dat ik geen geld kon terug vragen, maar hij wilde wel coulance geven voor andere data, eerst wilde ik dit niet omdat ik dan mijn vrije dagen zou moeten veranderen met mijn werkgever en ook mijn man zou dit moeten regelen.
Afgesproken met X dat ik de volgende dag zou bellen met andere data, dit zou dan in december zijn. Hij stelde zelfs voor om als het niet zou lukken dit jaar, het ook in het voorjaar zou kunnen.

Uiteindelijk krijg ik een mail van Y dat er geen coulance plaats vindt, meerdere mails gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga, bellen, mailen en deze adviseur maar zeggen dat het niet mogelijk is omdat het Hotel geen wijzigingen of annuleringen accepteert.
Dit is niet ons probleem, het ging eerst al fout op de web site, toen is duidelijk coulance aangeboden ( dit terug te luisteren in het gesprek met X) en nu heb ik nog steeds geen oplossing, wel 152 euro betaald.

Behalve dat ik al weken bezig ben met mailen en bellen, kunnen wij niet gaan genieten van het weekend, alles omgezet naar december en heel veel frustratie omdat het nog steeds niet is opgelost.

Het ordernummer is 15386451

Ik ben pas tevreden als wij of het geld krijgen terug gestort of dat we naar een hotel kunnen in het weekend van 16 december.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manuputty-Degenhart