Klacht: verkeerde contractdatum en onjuiste correctie

op 11 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contract afgesloten met KPN, ingangsdatum 13-9-2012, KPN zegt contract bij Online op per 13-9-2012.
Bevestiging ontvangen van KPN en Online, overgang per 26-7-2012, onjuiste datum.
3-7-2012: contact met KPN, zal alsnog wijzigen per 13-9-2012 en zelfde datum regelen met Online.
10-7-2012: gebeld met Online, niets bekend, einddatum is 26-7-2012
10-7-2012: contact met KPN, daar staat alles goed, zal wel goed komen, ik wil bevestiging dat Online ook goed gaat, bel morgen maar terug.
11-7-2012: twee keer gebeld met KPN, beide keren verbinding verbroken (kan aan onze eigen centrale liggen).
Inmiddels meer dan 10 euro telefoonkosten verder maar nog geen oplossing..

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag teruggebeld worden door KPN en dan komen tot de oplossing dat KPN zorgt voor een overgang per 13-9-2012 en bevestiging van Online (via KPN) dat ook daar het contract tot 13-9-2012 actief is.
Daarnaast graag een compensatie van de telefoonkosten i.v.m. alle onnodige gesprekken i.v.m. de fout van KPN.

Alle klachten die gemeld zijn door luukwestera