Klacht: Verkeerde conclusie getrokken over ons reizen op 22 Augustus van Hengelo naar Den Helder.

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten onrechte werden we verzocht om in Deventer uit te stappen met onze fietsen en geldige vervoersbewijzen.We wilden met een doorlopende vroege trein via Utrecht naar den Helder om daar aan onze fietstocht naar Vlissingen aan te vangen.Daar stonden we dan om 6.45 in Deventer en de eerst volgende ging om 9.45 uur. Onze reis toch maar voortgezet met dien verstande dat we 12 maal de zware electr. Fiets in en uit de trein konden dragen tot we eindelijk om 12 uur aan onze fietstocht konden beginnen.Was niet blij met deze gang van zaken op m,n 79. Ik heb direct na m,n vakantie een brief geschreven aan de N.S. maar daar geen reactie op gehad, dus probeer ik het nu maar via deze I-pad

Gewenste Oplossing:

Het personeel goed ingelicht moet zijn over de regels die op het kaartje staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J.van Maanen-Hobbelink