Klacht: Verkeerde conclusie getrokken over ons reizen op 22 Augustus van Hengelo naar Den Helder.

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ten onrechte werden we verzocht om in Deventer uit te stappen met onze fietsen en geldige vervoersbewijzen.We wilden met een doorlopende vroege trein via Utrecht naar den Helder om daar aan onze fietstocht naar Vlissingen aan te vangen.Daar stonden we dan om 6.45 in Deventer en de eerst volgende ging om 9.45 uur. Onze reis toch maar voortgezet met dien verstande dat we 12 maal de zware electr. Fiets in en uit de trein konden dragen tot we eindelijk om 12 uur aan onze fietstocht konden beginnen.Was niet blij met deze gang van zaken op m,n 79. Ik heb direct na m,n vakantie een brief geschreven aan de N.S. maar daar geen reactie op gehad, dus probeer ik het nu maar via deze I-pad

Het personeel goed ingelicht moet zijn over de regels die op het kaartje staan

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS