Klacht: Verkeerde bus

op 13 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik zit nu in de bus maar er isAlweer iets fout gegaan ik vind dit niet kunnen eerst vertrekken ze te laat en nu moete ze de bus in horn omwisselen. Nu kom ik te laat het gaat om de 372 om 08.36 vandaag 13 juli 2018
Ik hoop dat hier iets aan gedaan word!! Ik vind dit echt te gek voor woorden er zijn mensen die gewoon moeten werken en tijd gebonden zijn maar helaas dat snappen jullie niet tenslotte is dit al de 3e keer dat dit gebeurt.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug krijg ! Beetje jammer dit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 22:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Shellyboers,

Excuses voor het late antwoord. We hebben geen melding van je klacht ontvangen.

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat lijn 372 te laat is geweest. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestigingafdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Alles over onze vergoedingen vind je terug op: https:www.arriva.nllimburgservice-contactniet-tevreden-geld-terug.htm

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Shellyboers