Klacht: verkeerde bus

op 31 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 augustus 2016 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Dort,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw Telegraaf bezorgd is in uw buiten brievenbus. Wij hebben uw klacht hierover doorgezet naar onze bezorgservice met het verzoek om deze in het vervolg weer in de bus aan uw voordeur te doen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Bart van Dort
x